Zaprosi za podporo na daljavo

Ali imate vzdrževalno pogodbo?

Ker nimamo sklenjene pogodbe o vzdrževanju sprejmem plačilo podpore na daljavo. Strošek se obračuna po porabljenem času in ceniku.

Kako izbrati optimalno konfiguracijo?

  • Izbira terminala za ustrezno aplikacijo je kompleksna naloga. Na voljo je veliko proizvajalcev in modelov, ki se razlikujejo v naslednjih parametrih:

    • Količino podatkov, ki morajo biti shranjeni v terminalu (referenčni podatki, zbrani podatki) - dovolj zmogljiv pomnilnik;
    • Način zbiranja podatkov (čitalnik: laserski, CCD, magnetni) - črtno kodo najpogosteje beremo z laserskimi čitalniki;
    • Način prenosa podatkov na računalnik (po kablu, optični, radiofrekvenčni) - Najpogostejši način prenosa je kabelski, zadnje čase je pa vse bolj v uporabi WiFi prenos;
    • Možnosti razširitve in prilagajanja različnim aplikacijam - nadgradnja pomnilnika, naknadna vgradnja modema ali WiFi modula;
    • Cena.

Za podporo na daljavo prosimo izpolnite spodnji obrazec.

  1. Podpora strankam z vzdrževalno pogodbo.
  2. Strankam, ki nimajo sklenjene vzdrževalne pogodbe, omogočamo računalniško pomoč na daljavo. Cena oddaljene podpore je 15 EUR / 15min.
  3. Podpora s klicem na plačljivo številko: Strankam, ki nimajo sklenjene vzdrževalne pogodbe omogočamo tehnično podporo s klicem na plačljivo številko 090 6009. Cena klica na minuto (z vključenim DDV) je odvisna od cenika vašega operaterja in se giblje med 1,06 - 1,80 EUR.
  4. Za prenos programa "TeamViewer" kliknite tukaj >>>
Izpolnite obrazec

Vprašajte naše strokovnjake

Imate vprašanje in potrebujete nasvet?

Kontaktirajte nas

Servis

30 let izkušenj so zagotovilo strokovne in zanesljive skrbi za vaše naprave.

Več informacij

Piškotki

Za pravilno delovanje spletne strani uporabljamo piškotke. Več informacij si lahko ogledate na strani Varovanje podatkov.

Izberite piškotke na spletni strani

Omogočite ali onemogočite uporabo funkcionalnih/oglasnih piškotkov opisanih v nadaljevanju:

Nastavitve Sprejemam vse OK!