Izbira terminala za ustrezno aplikacijo je kompleksna naloga. Na voljo je veliko proizvajalcev in modelov, ki se razlikujejo v naslednjih parametrih:
Količino podatkov, ki morajo biti shranjeni v terminalu (referenčni podatki, zbrani podatki) - dovolj zmogljiv pomnilnik;
Način zbiranja podatkov (čitalnik: laserski, CCD, magnetni) - črtno kodo najpogosteje beremo z laserskimi čitalniki;
Način prenosa podatkov na računalnik (po kablu, optični, radiofrekvenčni) - Najpogostejši način prenosa je kabelski, zadnje čase je pa vse bolj v uporabi WiFi prenos;
Možnosti razširitve in prilagajanja različnim aplikacijam - nadgradnja pomnilnika, naknadna vgradnja modema ali WiFi modula;
Cena.
Za podporo na daljavo prosimo izpolnite spodnji obrazec.
Podpora strankam z vzdrževalno pogodbo.
Strankam, ki nimajo sklenjene vzdrževalne pogodbe, omogočamo računalniško pomoč na daljavo. Cena oddaljene podpore je 15 EUR / 15min.
Podpora s klicem na plačljivo številko:
Strankam, ki nimajo sklenjene vzdrževalne pogodbe omogočamo tehnično podporo s klicem na plačljivo številko 090 6009.
Cena klica na minuto (z vključenim DDV) je odvisna od cenika vašega operaterja in se giblje med 1,06 - 1,80 EUR.
Za prenos programa "TeamViewer" kliknite tukaj >>>