Zebra vam omogoča zavarovanje in vzdrževanje Zebra naprav, da lahko vaši poslovni procesi delujejo nemoteno in vaše skrbi prevzamejo Zebra strokovnjaki.
Obstajajo različne stopnje zaščite, glede na vaše potrebe ločijo na: Essential, Select ali SV2.
Bolj podrobne informacije so zapisane v brošurah.
Zebra servis vam zagotavlja popolno in celovito zaščito za vaše Zebra naprave, ki vključuje nenamerno škodo, obrabo, okvare in tovarniške napake. V 3 delovnih dnevih od prejema v Zebra servis center v EU, vam popravljeno opremo vrnejo na svoje stroške, vi morale le napravo dostaviti do lokalnega dobavitelja. Tehnična podpora je zagotovljena od ponedeljka do petka, med 8.00 in 17.00 uro. V garancijo so vključene tudi brezplačne nove verzije in posodobitve programske opreme. Garancijo Zebra OneCare Essential lahko sklenete za 3 ali 5 let.
Nadgradnja zaščite OneCare Select, ki dodatno vključuje dodatno nadomestno primerljivo napravo, poslano iz Zebra servis centra v EU še isti delovni dan od prijave napake. Poleg tega imate na voljo tehnično podpora 24 ur na dan, vse dni v tednu. Garancijo Zebra OneCare Select lahko sklenete za 3 ali 5 let.
Cenovno ugodno zavarovanje za mobilne terminale TC2X, ki za dodatno leto podaljša standardni garancijski rok naprave in vključuje nenamerno škodo, okvare in tovarniške napake. V 5 delovnih dnevih od prejema v Zebra servis center v EU, vam popravljeno opremo vrnejo na svoje stroške, vi morale le napravo dostaviti do lokalnega dobavitelja. Tehnična podpora je zagotovljena od ponedeljka do petka, med 8.00 in 17.00 uro.