Case Study

Brodnik d.o.o.

Označevanje drobnih izdelkov ni nobena ovira!

Mnogo podjetnikov, ki imajo v svojih prodajnih vrstah najbolj drobne, če ne kar fine izdelke, se sčasoma iz oči v oči sreča s težavo označevanja. Omenjeni problem raste tudi vzporedno s širino prodajnega programa, ki se iz leta v leto veča. Vedno več izdelkov si je potrebno zato do potankosti zapomniti, predvsem tiste s zapletenimi karakteristikami oziroma jih od drugih – podobnih, loči le nek ključni detajl. 

IZZIV

Ker je izdelkov v ponudbi vse več, mnogi pa so si na las podobni, trgovec nato bega od stranke do računalnika, na katerem preverja točnost podatkov in tako vse dokler stranka (oziroma upamo kupec) ne dobi iskanih odgovorov oziroma informacij o izdelku.

Slaba stran tega je tudi ta, da ves ta čas, ko iščemo podatke in strežemo prvega morebitnega kupca, ostali čakajo in čakajo in morda ta čas celo zapustijo prodajni prostor in se raje napotijo k drugemu ponudniku.

Žal se dandanes zgodi tudi to, da zaradi osredotočenosti na postrežbo stranke in pridobivanje informacij pride do odtujitve razstavljenih izdelkov, kar ugotovimo prepozno in niti ne vemo, da si delamo poslovno škodo, vse dokler ni čas inventure.

Zato ne dovolite, da se bodo obiskovalci počutili zapostavljene, niti ne pustite možnosti manjk, in se še danes odločite naredi temu enkrat za vselej konec. Rešitev je sila preprosta, kar lahko potrdi tudi podjetje Brodnik, ki prodaja očala in celo manjše izdelke, kot je nakit.

Tudi v podjetju Brodnik so se namreč spopadali s tovrstnim vprašanjem in iskali najbolj enostavno potezo, ki bi rešila več stvari hkrati. Očala in nakit so želeli opremiti z ličnimi nalepkami, na katere bi lahko tiskali cene in navsezadnje tudi kode ali številke modelov. Skratka, možnost katerekoli označbe, ki bo diskretna in hkrati takoj na dosegu roke in lepo razvidna.

REŠITEV Z INFO-KODOM

Vse našteto je bilo izvedljivo takoj po tem, ko so se križale naše poslovne poti – s podjetjem Info-kod. Ponudili smo jim namreč sijajno rešitev z malimi etiketami oziroma nalepkami z možnostjo tiska. Nadvse dobrodošlo pa je bilo tudi dejstvo, da rob nalepk ni lepljiv, ne pušča ostankov lepila na prstih ali celo izdelkih.

REŠITEV

Zasluge za to ima dobro, a nežno lepilo, ki omogoča tudi enostavno odstranitev etikete z izdelka. Poleg omenjenih nalepk pa smo za podjetje Brodnik poskrbeli tudi z namiznim tiskalnikom nalepk Zebra. S tem smo jim ponudili celovito rešitev, ki je bila takoj pripravljena za uporabo, kar so s pridom izkoristili.

PREDNOSTI

Za konec pa naj poudarimo še eno prednost označevanja vaših izdelkov. Marsikdo ima danes postavljeno lepo, svetlo izložbo, v kateri radovednim pogledom razstavimo najboljšo ponudbo v danem trenutku. Če želite, da mimoidoči ob ogledu izložbe dobijo tudi kakšno pomembno informacijo, jo lahko natisnete na nalepko in jo na vidno mesto namestite k izdelku. Če pa gre za daleč najboljšo ceno, ki bo v nakup prepričala mnoge, pa sploh! Naj bo označevanje izdelkov s potiskanimi nalepkami vaš ključ do hitre in boljše prodaje.

Omembe vreden podatek ob zaključku pa naj bo raznolikost in prilagodljivost - saj je tudi vaš prodajni program morda zelo raznolik, zato sta na voljo tudi dve različni dimenziji nalepk, ki omogočata svojevrstno nameščanje na razstavni izdelek.

Vprašajte naše strokovnjake

Imate vprašanje in potrebujete nasvet?

Kontaktirajte nas

Vprašajte naše strokovnjake

Imate vprašanje in potrebujete nasvet?

Kontaktirajte nas

Piškotki

Za pravilno delovanje spletne strani uporabljamo piškotke. Več informacij si lahko ogledate na strani Varovanje podatkov.

Izberite piškotke na spletni strani

Omogočite ali onemogočite uporabo funkcionalnih/oglasnih piškotkov opisanih v nadaljevanju:

Nastavitve Sprejemam vse OK!